Layakkah Aku Untuk Terus Berada Di Atas Jalan Ini?

Friday, April 8, 2011

Satu Cinta

7:10 AM Posted by freezer_91 No comments
-a picture by ~1ERT1 of devianart-



Ku memohon
Dalam sujudku pada-Mu
Ampunkanlah
Segala dosa dalam diri
Ku percaya
Engkau bisa meneguhkan
Pendirianku... Keimananku (2x)

Engkau
Satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktuku tinggalkan
Demi cintaku kepada-Mu
Walau seribu rintangan
Kan menghadang dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya pada-Mu
Ku pasrahkan (2x)

Oh tuhan
Selamatkanlah hamba ini
Dari segala fatamorgana dunia

Oh tuhan
Jauhkanlah hamba ini
Dari hidup yang sia-sia

Kau
Satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktuku tinggalkan
Demi cintaku kepada-Mu

Walau seribu rintangan
Kan menghadang dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya pada-Mu

Engkau
Satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktuku tinggalkan
Demi cintaku kepada-Mu

Walau seribu rintangan
Kan menghadang dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya pada-Mu

Kau
Satu cinta
Yang selamanya aku cari
Tiada waktuku tinggalkan
Demi cintaku kepada-Mu

Walau seribu rintangan
Kan menghadang dalam diri
Ku teguhkan hati ini
Hanya pada-Mu

Hanya pada-Mu











-freezer_always-
-7.06 a.m.-
-8/4/2011-


Kelemahan segala-galanya...

0 comments :

Post a Comment