Layakkah Aku Untuk Terus Berada Di Atas Jalan Ini?

Monday, April 4, 2011

Cinta Ini

11:26 PM Posted by freezer_91 No comments


"Ya Allah, kurniakanlah perasaan cinta kepada-Mu, dan cinta kepada orang yang mengasihi-Mu, dan apa sahaja yang membawa daku menghampiri cinta-Mu. Jadikanlah cinta-Mu itu lebih aku hargai daripada air sejuk bagi orang yang kehausan."


"Demi cinta Allah yang ku kejar, kuatkan hatiku untuk bertahan, berikan ku kecerdasan akal untuk sentiasa berfikir tentang kuasaMu, hulurkan pertolonganMu di saat-saat aku hampir tewas, sinarkan nur hidayahMu untuk aku terus di jalanMu. Ya Allah! Aku memohon keampunan kepadaMu."






"Ya Allah, sungguh aku lemah dalam melawan nafsu ini, maka berikanlah aku bantuan dari-Mu."






-freezer_always-
-11.16 p.m.-
-4/4/2011-


Ingin sekali aku tergolong dalam golongan-golongan yang ikhlas dalam perhambaannya kepada-Mu...

0 comments :

Post a Comment